مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 12:472022-06-22سياسي

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس| تاکید بر عدم تعدیل مدافعان سلامت پس از پایان کرونا


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکراتی شفاهی در نشست علنی امروز مجلس بر عدم تعدیل مدافعان سلامت و تفکیک وزارت راه و شهرسازی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکراتی شفاهی در نشست علنی امروز مجلس چهارشنبه (1 تیر) برعدم تعدیل مدافعان سلامت و تفکیک وزارت راه و شهرسازی تاکید کردند.

سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در تذکری شفاهی ضمن تبریک روز ملی اصناف و سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در تذکری خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، اظهار داشت: کشاورزان خوزستانی علاوه بر خسارت سیل 98، دو سال پیاپی خشکسالی و عدم کشت تابستانی داشتند که لازم است وام های آن ها امهال شود.

وی در تذکر خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار اجرای قانون رتبه بندی معلمان شد و افزود: مصوبه هیات وزیران در خصوص افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان در هیات بررسی و تطبیق مصوبات با قانون، ابطال شد که لازم است دولت هرچه سریع تر حقوق آن ها را احقاق کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن  تذکر به وزیر بهداشت، با انتقاد از اینکه دفترچه خدمات درمانی بیماران کم خونی مزمن خارج شده و اکثر آن ها از اقشار ضعیف هستند که نیاز به تعویض مفاصل دارند، تصریح کرد: همچنین خوزستان با دارا بودن 2 هزار و 200 بیمار تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس| تاکید بر عدم تعدیل مدافعان سلامت پس از پایان کرونا

تذکرات شفاهی نمایندگان مجلس| تاکید بر عدم تعدیل مدافعان سلامت پس از پایان کرونا